Två månader.

Igår hade jag & Andre varit tillsammans i två månader så han bjöd mig på Thai Garden på middag. Sjukt god friterad kyckling där. Sen for vi hem till honom och mös på mest hela kvällen, såg klart the hole och gjorde inte mycket mer. Jag har världens bästa & gulligaste pojkvän ♥

Min rygg är totalt kejkad, hela ryggslutet gör ont.. Andre satt och masserade igår och smorde in med någon salva så det blev lite bättre men sov inte många timmar. Väcktes av larmet halv fem för att sätta i motorvärmaren och efter det kunde jag inte somna om trots att jag var så trött men hade för ont.

Så påväg till APU:n så ringde jag min mentor och frågade om jag fick vara hemma och det fick jag så jag for hem och la mig och sov till tio.

Nu har jag käkat frukost, jag ska ta och städa upp hära sen börja packa ner saker i kartonger eftersom mamma flyttar in till stan imorgon. Så ska försöka packa ner allting och sen ska jag packa min väska till Sthlm så är det gjort och om jag har tid över ska jag hämta min färg hos pappa och se hur långt jag kommer på min tavla.

Men nu ska jag städa ihop här. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0