Ny dag, nya tag!

Skolan gick sådär, gick inte så bra med bordskrivan då färgen var för tjock så om jag har tid imorgon svänger jag förbi skolan då jag slutat jobba & kör på den ett varv men vi får se om jag hinner det.. Resten gick prima! Nu ligger jag i sängen och bara tar det lugnt, ska fara iväg och jobba kring fyra.

Jag & Empan har fått ledigt nu från skolan så nu väntar vi bara på att Marcus ska kolla upp datumen så han har tid för oss då vi ska komma. Snackade med honom igår och jag får tatueringen på revbenen för max 2400 när han egentligen skulle tagit 4400 + att om vi hinner med någonting på armen så bjuder han på det! Vadå schysst kille!? Love it! Men nu har jag inte ork att skriva mera hära. Ciao!

Btw, på lördag blir det fest + utgång, cya at Kalles!


Älskar den här bilden på mitt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0