Helgen.

Min helg börjar ju på torsdagar så jag startar med det. For till Emelie och spelade lite spel med henne & Emil, asgarvade åt att Emil försökte vända på tärningarna i Yatzy så han skulle få fler av samma. Sen kom Frida, Linus & Karin så spelade vi spel sen for vi ut och körde lite innan vi alla drog hem.

Fredag så tog vi det bara lugnt och mös på hos Andre.

Lördag var det fest för Larsson hemma hos honom. Första gången jag drack sprit en hel kväll på länge & riktigt roligt + trevligt var det hela kvällen med lekar och ölspel. Sen blev det fyllekäk på bigboy sen hem och sova.

Söndag blev en riktig bakisdag. Vi tog oss en promenad från Andre till Viking och käkade pizza där sen hem och lägga sig och dö till en film. Sen fikade vi lite och for till mamma för att hämta lite saker så blev det mera film & chips + dipp.

Idag har jag haft kort skoldag, svenska + religion sen gick jag och hämtade bilen som fått stå och tina i garaget hela natten. Så nu är jag hemma, drar ner lite serier som jag inte sett än och så ska jag packa ner massa saker som står på hyllorna sen börja packa väskan till Sthlm.

På torsdag far vi, jag & Emp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0