Dålig update..

Sry men jag har haft fullt upp med att jobba, men nu är jag klar med jobbet! Cashflow, catshiiiing i kassan! Jag & Empan bokade resan i måndags hemma hos henne så nästa fredag ligger jag under nålen på Skånegatan 88 i Fjollträsk. Denna gång revbenen + på armen om vi hinner! Sen har jag myst på med Andre en hel del med.

Igår rensade jag ut hela min garderob och slängde allt som var för litet & allt som jag inte ville ha. Dessutom tog jag itu med sminket med och lite andra saker som varit runt om i mitt rum. Nu ska jag sätta igång med samma sak.. Dock har jag inte mycket kvar alls så det ska nog gå bra!

Efter middagen så blir det nog att umgås med b-rudarna nu när vi har helg, spela spel & lite bus står på listan! Sen mys på Strömnäs efter det.

På lördag blir det fest i stan, bakis på söndag & nu har jag fått praktikplats åt Lundströms på Lindbäcks så tis-onsdagar jobbar jag 7-4. Ska bli roligt! Men nu måste jag sätta igång med rensningen, ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0