Vägra vara levande död.

Idag är en toppen dag, det känner jag på mig. Slutade skolan som vanligt ganska tidigt. Har suttit och kollat runt på lite jobb + lägenheter. Så bestämde mig att jag ska försöka börja med ett cv idag och få det klart så fort som möjligt så jag kan börja söka sommarjobb och förhoppningsvis fortsatt. Kommer nog att söka på allt möjligt eftersom det inte så stor chans att man får jobb inom måleribranshen som tjej här uppe i Norrland.. Tråkigt nog!

Sen blir det att vara med Märta ikväll och mysa på som vanligt, lite skitsnack hit och dit lär det bli med. Men nu ska jag sätta fart med CV skrivningen, önska mig lycka till!

Brinn så länge du lever.
Låt ingen få släcka din glöd.
Brinn så vi alla kan se dig.
Vägra vara levande död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0