Skallebank..

Sov ut imorse, till halv tio. Eller jag vaknade av att jag trodde att jag föll ner för sängen, vilket jag inte gjorde.. Sen for jag förbi pappa en sväng och hälsade på Nisse och pratade lite med Gabbis samt hämtade min systemkamera. Tror jag ska lägga mig och göra religionen och svenskan som ska vara klar på måndag för då har vi två tal.. Inte så speciellt taggad är jag!

Jag har haft huvudvärk i två dagar nu, det här är tredje och jag är sjukt less. Har börjat fundera på om jag har en tumör eller nå skit däruppe men det tror jag inte. Men nu måste jag plugga sen blir det en dusch så ska vi se om jag hinner fortsätta på tavlan någonting idag. & ikväll ska jag vara med Emma, vi får se vad vi hittar på men säkert någonting kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0