Lista.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Andre bjöd på fruktsallad.

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Väntade på skolan och drack en cola.

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Skarvspacklade min fondvägg.

Det sista du sa högt?
Förbannat.

Det senaste någon sa till dig:
Andre kommer sen.

Vad har du druckit idag?
Cola & juice.

Vad var det senaste du åt?
Pizza.

Vad var det senaste du köpte?
Bepanten till tatueringarna.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit.

Vad är det för väder hos dig nu? 
Kallt, mörkt.

Godaste glassmaken?
Choklad såklart.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Absolut!

Sover du tungt?
Ibland.

Drömmer du mardrömmar? 
Jo, ofta förut men inte lika mycket nu.

Trivs du med ditt jobb?
Går skola och önskar att det gick fortare till studenten.

Favoritklädsel?
Självklart mjukisbyxor och skönt linne.

Favoritlåt just nu?
Just the way you are.

Vad ser du om du tittar till höger?
Tapetbord, matbord & min dataväska.

Vad gör dig glad just nu?
Veta att jag har mycket serier att se på datorn.

Vad ska du göra härnäst?
Se serier.

Höger el vänsterhänt?
Höger

Humör just nu?
Inte bra.

Favoritgodis? 
Dumleklubbor eller lakris.

Kläder just nu?
Mjukisbyxor & ett linne.

Sommarplaner? 
Sommarjobb & förhoppningsvis jobb efter det.

Hur många kuddar sover du med?
2

Morgon eller nattmänniska? 
Mittimellan? Alltid trött, men mer nattmänniska.

Vad är viktigast för dig?
Min familj.

Är du kittlig?
Jo, men säger inte vart.

Snarkar du?
Kan hända men det är bara vad folk sagt.

Stjärntecken?
Vattuman.

Äckligaste insekten?
Spindel.

Stökigt el välstädat?
Vill ha det välstädat iallafall..


Vad längtar du mest efter just nu?
Lägga mig ner och bara vara.

Tatueringar eller piercingar?
Tatueringar ofc.

Har du något av ovanstående?
Både och.

I sånna fall, vad?
Nästan half-sleeve tatuering plus två st på var sida av revbenen & en på handleden.
Tre piercingar + 10 kvar i öronen.

Favorit färg?
Turkost & limegrönt.

Utbildning?
Måleriutbildningen på Strömbacka.

Pojkvän?
Yes.

Bästa filmen?
Seven Pounds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vars har du piercingar? :)

2011-02-04 @ 02:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0