Blondinbella.

Hämtade upp girlsen inför Utbildnings mässan idag på Nolia. Jag tror att det mest intressanta med den mässan är att man får en massa saker.. Minttabletter, märkpennor, godis, tävlingar men en annan sak som var riktigt intressant att lyssna på var faktiskt Blondinbellas snack. Trodde inte att det skulle vara lika intressant som det var. Hur som helst så fick man gode mycket inspiration och hon fick verkligen tankarna att snurra i huvudet.

Nu ligger jag hemma i sängen, tror jag ska sätta igång en film och mumsa på allt godis jag fått med mig sen blir det att kolla på ett jobb i eftermiddag och lite mys på det med.


Memories in blue - Hoffmaestro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0