Alla ♥-dag!

Dagen fram tills nu har spenderats på skolan & stan. På skolan höll vi redovisningar, vi hann två för vi diskuterade så mycket. Sen hade vi tal och var en speciell person, jag var Jimmie Åkesson. Det gick skitbra & jag fick starkt VG så jag känner mig jätte stolt för jag tyckte det gick skit.

Sen drog jag, Olivia & Emma till stan för att käka lite och så satt vi på Subland i två timmar.. Tiden gick fort! Sen blev det en snabb sväng på Bik bok innan jag skjutsade hem dom. Nu ligger jag i sängen och väntar på att mitt ♥ ska höra av sig så ska vi och handla sen laga mysmiddag! Efter det blir det bara mys i soffan till film och gossa på.

Ha en bra alla ♥ dag folket, ciao!


I'm in love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0